Udstilling: At ville noget med verden og
en bjergbestigerske

Første periode på forårsholdet F23, udmundede, som altid her på Kunsthøjskolen, i en fælles afsluttende udstilling med værker skabt på eftermiddagsfagene Keramik, Maleri, Digital Fotografi, Grafisk Værksted og Arkitektur i løbet af første periodes 6 uger.

Med et glas i hånden og nysgerrige blikke, startede udstillingen i skolens store Laderum hvor Keramik, Digitalt fotografi, Grafisk Værksted og Arkitektur viste frem, hvorefter turen gik til ateliererne hvor Maleri havde kunne vise deres primære udstilling. Som en lille bonus til denne udstilling, var det mulig at kigge forbi Hannedammen, hvor formiddagsfaget Tekstile Processor havde samlet et udpluk af alle deres taktile undersøger på papir og tekstil.

Udstillingen afsluttede med oplæsning i Salonen hvor eleverne fra Litteratur, læste et udsnit af tekster op.

Arkitektur

Underviser: Sølve Madsen