En engageret og levende undervisning kræver dygtige og engagerede undervisere, der med faglig og pædagogisk forståelse kan begejstre og motivere

Tine Kjølsen

Underviser i

Grafik

instagram: @tinekjoelsen
blog.spot: tinekjoelsen.blogspot.dk
kadk: kadk.dk - Tine Kjølsen

Se alle undervisere ->
Det Grafiske Værksted

Uddannelse & Baggrund

Tine Kjølsen er uddannet Grafisk Designer fra Skolen for Brugskunst i 1984, og har desuden en MA i professionsuddannelser- og udvikling fra Københavns Universitet fra 2004. Er i det daglige studielektor i visuel kommunikation på Institut for Visuelt Design på Det Kongelige Akademi, og har siden 1998 været med til at udvikle skolen i en række funktioner gennem tiden som bla. rektor, fagleder, institutleder og programleder.

Har siden 1987 haft en løbende grafisk produktion og udstillingsvirksomhed, noget kan ses på IG: @tinekjoelsen #tkjgrafik og tinekjoelsen.blogspot.dk.

Medlem af KKF og Danske Grafikere og kunstnergruppen EFTERKOMMERE og kunstnergruppen OPHÆNGT.