Invitation til Gammel Elev Dag
fredag d. 5. maj

I 1963 kunne Ulrikka Marseen, skolens grundlægger, åbne dørene til den gamle Holbæk Slots Ladegård, og for første gang byde elever velkomne på Kunsthøjskolen i Holbæk.

De døre vil vi gerne i år åbne for Alle jer, der har været elev, eller lærer, ”på Holbæk” siden da, og komme og gense og fejre hinanden og skolen, sammen med os der er her nu, nøjagtig 60 år senere.

Derfor vil vi gerne invitere til GAMMEL ELEV DAG – og 60 års fødselsdagsfejring – på Kunsthøjskolen fredag d. 5. maj 2023 kl. 14

Forårsholdet 2023 er i fuld gang, og værkstederne vil de første timer være åbne, så man kan genbesøge nogle af de rum, der gennem 60 år har dannet kernen i vores kunstneriske og sociale fællesskab.

Vi stiller langborde op, billig-bar og grill, og sørger for at der er rig mulighed for at mødes, snakke, udveksle om stort og småt, og i det hele taget få en hyggelig dag i godt selskab.

Da vi har begrænset gulvplads til overnatning, opfordrer vi alle, der ønsker at blive til den lyse morgen, til selv at tage telt/liggeunderlag mm. med.

Vi glæder os til at se jer alle igen,

Kunsthøjskolen

Tilmeld dig til Gammel Elev Dag og læs mere om dagens program her: Gammel Elev Dag 2023