Grafisk Design og Kunst på Højskole

Grafisk Design - Forår
2018

Vi har i kursusperioden arbejdet med grafisk design og visuel kommunikation i mange forskellige afskygninger og vi har kigget på nogle af de visuelle elementer, der er med til at definere og kommunikere verden omkring os.
Kurset har haft fokus på den praktiske del af grafisk design og har i høj grad lagt op til at eksperimentere med både udtryk og produktionsmetoder.

Sammen har vi forsøgt at skubbe til de grænser der måske eller måske ikke ligger i feltet, og derved har vi selv været med til at definere hvad grafisk design er, hvad det skal kunne og hvilken form det kan have.
Der har været mulighed for både at arbejde digitalt og analogt, helt uafhængigt af elevernes individuelle evner.
Derudover har både arbejdsgang og indhold taget udgangspunkt i kursisternes individuelle interesser inde for visuel kommunikation.
Underviser: Jeppe Pendrup Jørgensen

Se billeder fra resten af udstillingen her: Udstilling for Forårsholdets 1.Periode, 2018