tak-for-denne-sommmer, sommerkursus, højskolekursus, korte kurser, kunsthøjskole

Tak for denne sommer!

Lørdag d. 1. august satte punktum for en vidunderlig sommer på Kunsthøjskolen 2020.
Vi havde sådan glædet os til igen at kunne fylde skolen med kursister på årets 4 sommerkurser!

Mange tak til alle 250 kursister, vores lærere og deres assistenter – for at have bidraget til en inkluderende og skabende atmosfære midt i en storm af Covid19-anbefalinger, nye retningslinjer og litervis af håndsprit.

Tak for malerier, skulpturer, tekster, film, fotografier, smykker, tegninger, værker, eksperimenter, processer, tanker, for at tage hensyn til hinanden og ja, tak for endnu en gang at skabe plads til kunst i rammerne på Kunsthøjskolen.

Mandag den 30.november kl 18.00 åbner vi for tilmeldingerne til næste års sommerkurser – Vi ses til flere inspirerende sommerkurser i 2021, på gensyn!