grundlaget for det frie formsprog og den
personlige fortælling

“Idéen med undervisningen har været at kører et stramt og strikst program, for på den måde at introducerer elverne til de mange detaljer og regler der er ved den disciplin, som det er at lave tegneserier. Tegneserier er nemlig traditionelt et meget regelret medie, som kræver at du tilegner dig grundreglerne eller formsproget før at du ligesom for alvor kan give dig i kast med at lave gode sammenhængende tegneserier.

Det man kan se på Tegneseries udstilling er arbejdet af nogle elever der aldrig tidligere før har lavet tegneserier og som nu har lavet en antologi, som har historier og kan læses. Tak til eleverne der har arbejdet ekstremt hårdt” – Halfdan Pisket underviser i tegneserie efteråret 2019