Udstilling første 1. periode Efteråret 2019 Kunsthøjskolen i Holbæk

Afsøgning, forstand og blikket
i udstilling

Efterårets 1. periode sluttede med en samlet udstilling af alle periodens værksteder.
Eleverne åbnede og præsenterede udstillingen først, for hinanden, lærerene og skolens ansatte – og lørdagen efter til åbent hus for venner og familie.

Maleri

1. periodes Maleri udstillede i atelierne, indrettet og arrangeret til ophængningen.

Se flere billeder fra udstillingen af 1. periodes Maleri

Fotografi

Fotografi udstillede i studio A og studio B

Se flere billeder fra udstillingen af Fotografi her

Keramik

1. periodes Keramik blev vist frem i Lysesal, skolens festsal – I en udstilling sammensat af eleverne selv.

Se flere billeder fra udstillingen af 1. periodes Keramik

Installation & Rum

Installation om Rum udstillede i laden, som også havde fungeret som deres arbejdsrum gennem hele værkstedsforløbet.

Se flere billeder fra udstillingen af Installation & Rum her

Grafik

Grafik udstillede i den store lade på rullevæggene ind imellem installationer og rum.

Se flere billeder fra udstillingen af Grafik her

Litteratur

Litteraturholdets afsluttende antologi for efteråret 2019, var en laserskåret lille trækasse med 6 hæfter, én af hver elev, inden i.
Der blev fremstillet 30 af de små kasser i alt.

Tidligere i forløbet læste litteraturholdet op af deres tekster fra deres samarbejde med grafikværkstedet, som er et hæfte med titlen
“Orø og alt det der” se billeder fra oplæsningen i caféen her under.