Udstilling 2. Periode
Forår 2018

Torsdag den 5. April blev udstillingen for forårskursets 2. periode erklæret for åben, med udstillinger af eleverne fra de fem værksteder; Design, Smykker, Analogt fotografi, Maleri og Animation.

Udstillingen markerer afslutningen på den 6 uger lange 2. periode, og giver et bredt og varieret indblik i de processor og værker eleverne i deres værksteder har arbejdet med i perioden.
Udstillingen åbner igen søndag, hvor der er åbent hus for elevernes venner og familie fra kl. 14.

Animationsværkstedet lagde for ved den samlede åbning af den interne torsdagsudstilling på Achillesscenen, hvor en sammenklippet showreel, bestående af håndtegende korte stillede opgaver, samt individuelle animationsprojekter, blev vist.
Herfra bevægede elever og lærere sig ud i resten af udstillingen.
I Laden viste Designværkstedet objekter i forskellige skala fra sidemøbler til mere konceptuelle værker.
Også i Laden udstillede Smykkeværkstedet deres forskellige tolkinger af ‘wearables’ og mere klassiske smykker.
Analog fotografi var både i et drivhus, i en gang og i deres studier. Arbejderne koncentrerede sig om det kameraløse fotografi.
På malerværkstedet var elevernes individuelle arbejder kurateret til en sammenhængende udstilling. Større værker blev vist laden.