Maleri & Tegning - Forår
2016

Som udgangspunkt for undervisningen har eleverne arbejdet med billedkunstneriske begreber som streg/strøg, komposition, kontrast, tid og rum mm. Første del af kurset afsluttedes med portrætter og selvportrætter tegnet på A4 og A3 papir.

I undervisningsforløbet har eleverne også været med Daniel Milan på studietur til København, hvor de har besøgt gallerier og er blevet introduceret til samtidskunsten.

Resultatet var en spændende udstilling, der bl.a. viste store ekspressive malerier, serielle værker, maleriet som objekt og et værk, der havde udviklet sig til en kunstinstallation.

En del af læringen har været at have et færdigt resultat klar til ferniseringen. I den forbindelse har vi bl.a. arbejdet med værkernes præsentation og deres titler.
Daniel Milan, underviser i faget Maleri & tegning

Se billeder fra resten af udstillingen her: Fernisering efter 1. periode på forår 2016