Den 19. nov. lægger det digter- og musik-bårne fyrskib T/S Sterndolph til på Kunsthøjskolen. Dette metamusiske tekstorkester, der består af TS Høeg, Sternberg og Peter Adolphsen, leverer et løssluppent, mærkværdigt og ikke mindst underholdende show, hvor alle tre medlemmers vidt forskellige tekster kommer til orde i et også musikalsk udtryk. T/S, der i mange år har været kendt som en af landets førende litterære og musikalske sprællemænd, Stern fra digterkollektivet Øverste Kirurgiske, der bringer dada up to date og Dolphs i mere end en forstand smalle men vægtige forfatterskab, udgør nu en sammentømret men bevægelig enhed.

TS Høeg: vokal, saxofon, keyboard, kalimba.
Sternberg: vokal, keyboard, xylofon, lyde.
Peter Adolphsen: vokal, guitar, keyboard, xylofon.