kl. 20:00 – 21:00

Tobias Trier har ord og toner i sin magt, når han vender hverdagslivet på vrangen og tager brydergreb med den moderne mands kvaler, laster og længsler. Det kan man opleve i en række iørefaldende melodier og finurlige tekster når han optræder på Kunsthøjskolen i Holbæk på achillesscenen d. 22. november kl. 20.00.

Tobias Trier debuterede i år 2000 med albummet ”Bag de blå persienner”. Siden da har han slået sit navn fast som en væsentlig sangskriver og entertainer på den danske musikscene. I 2012 udgav han sit 6. solo album ”Elektrisk regn”, som bl.a. blev ugens album på P4. Senest har han udgivet albummet “Lige nu” med orkester-projektet Manifest i 2013 og solo-albummet Tyfon i 2017.

Arrangementet er gratis og åbent for alle.