Arrangementet er desværre blevet aflyst pga. af sygdom.

Karla Nor Holmbäck (f. 1991) er uddannet tegnefilmsinstruktør fra Den Danske Filmskole (2018). Hendes historier og tegninger inviterer beskueren ind i et magisk og fantastisk univers. Udover at arbejde som instruktør og produktionsdesigner i sine film, arbejder hun også som børnebogforfatter og illustrator. Med udgivelsen “Vores fantastisk forskellige Familier” (2020) debuterede Karla som både forfatter og illustrator til samme bog.

Website: karlanorholmback.dk
Instagram: karlaholmback
Vimeo: karlanor

Ønsker du at deltage i et arrangement på Kunsthøjskolen, så send gerne en mail til talk@kunsthojskolen.dk