kl. 20:00 – 21:00 på Kunsthøjskolen i Holbæk

Karen er kunstner, keramiker og lektor ved Det Kongelige Danske Kunstakademi.
Født 1963 i Japan – Bor og arbejder i Danmark.

Billede: “Path town no. 6”, fra serien: Pathtown. Imaginary town – illusion of the future or ruins of the past.
“Handheld” porcelain 3D print and digital porcelain 3D print.
foto: Ole Akhøj

Artisttalk-Kunsthøjskolen-2019-Karen-Harsbo

Uddannet fra Danmarks Designskole og har siden skabt projekter for bl.a. Royal Copenhagen Porcelain, udsmykninger i det offentlige rum for bl.a. Tommerup Teglværk og Ballerup Kommune samt deltaget i en række udstillinger med både egne værker og i form af en række forskellige samarbejder.

I sit arbejde betoner hun materialeeksperimenter og en kunstnerisk tilgang til keramik; såvel historisk som teknisk. Karen Harsbo har desuden forsket i overførelse af foto til keramiske overflader.

Karens website: karenharsbo.dk
Instagram: @karen.harsbo

Ceramic House, by Kay Aplin, Brighton, UK., blog about: Karen Harsbo

Arrangementer

Kunsthøjskolen inviterer til Grundlovsdagsarrangement onsdag d. 5. juni kl 14.00-17.00. Nærmere information og program for dagen er på vej.
Koncerten er en del af Theatre of Voices Festival 2024 Køb billetter til koncerten hos Billetto, på linket her: Billet - Theatre of Voices: Gertrude...

Se alle aktuelle arrangementer ->