I arbejdet på tværs af skalaer og traditionelle grænser stræber JAJA efter at skabe arkitektur, landskaber og byplanlægning ud fra et holistisk perspektiv. Vi tilstræber at gøre hver en indgriben til en selvstændig, men naturlig del af sit miljø, for at skabe dialog mellem projektet og de iboende kvaliteter af lokationen. Vi mener, at projekter med stærke rødder i deres fysiske miljø skaber større oplevelser og merværdi, ikke kun til projektet, men også til det omkringliggende samfund.

hjemmeside: ja-ja.dk
twitter: twitter.com/jaja_architects
facebook: facebook.com/jajaarchitects
Instagram: jaja-architects

Park’n’Play aka. Konditaget Lüders
Konditaget Lüders aka. “PARK’N’PLAY” er en hybridstruktur mellem parkeringshus og legeplads. Det genovervejer det monofunktionelle parkeringshus og omdanner det, der ofte er en infrastrukturel nødvendighed i en offentlig bymidte.

Konditaget Lüders

Stockholm Public Library
Forslaget til Stockholms offentlige bibliotek, udnytter det fulde potentiale for både bygning og sted.

Stockholm Public Library

JAJA Architects  ejes af Jan Yoshiyuki Tanaka, Kathrine Susanne Gimmel og Jakob Steen Christensen