Til alle samarbejdspartnere og venner af Kunsthøjskolen i Holbæk.

Efter 6 måneders intenst og dedikeret arbejde er renoveringen af taget på Kunsthøjskolens vestfløj afsluttet. Vi er meget glade for resultatet som tilgodeser og viser ansvar for gårdens og omegnens arkitektur og historie. Derfor vil vi gerne sige tak til alle dem der var med til at realisere dette projekt og invitere dig/jer til indvielses reception

Fredag den 29. november kl. 14 i lyse sal på Kunsthøjskolen i Holbæk

Michael Nielen, forstander

Vestfløjens gamle tag

Vestfløjens gamle skifertag, var slidt godt og grundigt ned, og sine stedet begyndt at synke(!)

Stillads

Den ene ende af vestfløjen pakkedes ind i stillads med overdække, rullende på skinner. Overdækket kunne på den måde rulle frem i sektioner af gangen – i takt med det fremadskridende nedtagnings- og reparationsarbejde.

Nedtagning af den gamle skifer

Nedtagning af den gamle skifer, reparation af spærene.

nye skifer

Total renovation, ny isolering og nye vinduer, samt montering af den nye skifer.