kl. 20:00 – 21:30

Susi Haaning er illustrator og uddannet animationsinstruktør fra Den Danske Filmskole i 2020.

I mit arbejde har jeg et stort fokus på at vække genkendelige følelser, sådan at det ender med at handle ligeså meget om dig, som om mig. Mine idéer opstår imellem tegning og tekst, hvor placeringen af streger og ord i forhold til hinanden har lige så meget at sige som selve ordene og dét tegningerne forestiller. Et kaos af rigtig mange ark papirer, jo større ark jo bedre, så der er plads til at afsøge og undersøge afkroge af tanker, følelser og karakterer, sådan at historien kan udfolde og bevæge sig derhen, hvor den vil.
– SusiHaaning om afgangsfilmen “ynglingsdatter”,

Website: www.susihaaning.com