Overvejer du at tage på højskole, men er i tvivl om, hvad det indebærer, eller hvilken højskole du vil gå på? Så kom og oplev Kunsthøjskolen i Holbæk indefra på Højskolernes dag den 6.maj.
Her får du chancen for at fornemme stemningen på højskolen, tale med nogle lærere og elevere og se de mange specialindrettede værksteder, fælleslokaler og nogle elevværelser på skolen.

Højskolernes dag er for dig, der overvejer et højskoleophold med kunst som omdrejningspunkt på vores lange kurser f.eks. til efteråret eller næste forår.

Højskoledagen på Kunsthøjskolen er fra kl 13 – 17. Vi offentliggør snart programmet. Men det er allerede nu sikkert, at der vil være nok kaffe/te og kager til alle.  Du er selvfølgelig velkommen til at tage din kæreste, ven eller familie med.