Mads Ananda Lodahl er forfatter, aktivist og foresdragsholder og har i 15 år arbejdet med køn og seksualitet, der afviger fra normerne og møder i sine foredrag indviklede teorier på en måde, så alle kan forstå det, og kommer samtidig helt ned i den praktiske virkelighed. Mads Ananda Lodahl står bag LGBT-bloggen ekstrapensum.dk., flere udgivelser og udgav i 2021 debutromanen “SAUNA”.

Mads Ananda Lodahl om bogen “SAUNA”:
“Det er faktisk første gang i dansk litteratur, at en bøssesauna er en så central del af universet, og det er også første gang i dansk litteratur, at vi får en transkønnet, mandlig hovedperson, der får lov at folde sig ud på denne måde.”
Fra interview, Gyldendahl

Hjemmeside: almindelig.com