kl. 20:00 – 21:00 på Kunsthøjskolen i Holbæk

Koncert med musik af Claus Handberg og tekster af Kaspar Bonnén.
Med efterfølgende samtale om deres samarbejde.

Kaspar Bonnén er en dansk billedkunstner med afgang fra Det Kongelige Danske Kunstakademi i 1999.
Han har lavet en del samarbejde med kunstnerne Tal R og Fos. Hans billeder hænger på ARoS Aarhus Kunstmuseum (Aarhus), Statens Museum for Kunst (København), Arken (Ishøj) og Sammlung Essl (Klosterneburg, Østrig). Desuden har han malet nogle af de malerier, der hænger i Operaen på Holmen.
Kaspar Bonnéns eget site, kasparbonnen.dk.

Claus Handberg Christensen debuterede som forfatter med digtsamlingen 320 Pund på forlaget Gyldendal i 2001. Udover at være digter har han i mange år også arbejdet som billedkunstner, og har udstillet i både ind og udland. Desuden har Claus været underviser for Kunsthøjskolens litteraturhold af flere omgange.
Se bøger af Claus Handberg Christensen på litteratursiden.dk og på antipyrine.dk.

Arrangementer

Kunsthøjskolen inviterer til Grundlovsdagsarrangement onsdag d. 5. juni kl 14.00-17.00. Nærmere information og program for dagen er på vej.
Koncerten er en del af Theatre of Voices Festival 2024 Køb billetter til koncerten hos Billetto, på linket her: Billet - Theatre of Voices: Gertrude...

Se alle aktuelle arrangementer ->