kl. 20:00 – 21:00

Anna Rieder, f. 1993, er uddannet fra Forfatterskolen og debuterede med digtsamlingen Hindebæger i 2020. Sammen med Sidsel Ana Welden står hun bag en række pjecer til behandlere og læger i psykiatrien og antologien “Hjertet er en fold med heste” (2022) skrevet af mennesker med tilknytning til psykiatrien. Antologien har modtaget Politikens Frit Flet-prisen 2022.

I marts 2023 var Anna Rieder sammen med psykiater og overlæge Birgit Bundesen aktuel med “Smerte-hjerte – Kontinuitetsnotat”.