kl. 20:00 – 21:30 på Kunsthøjskolen i Holbæk

For Charlotte Haslund-Christensen er verden et lille sted og Danmark endnu mindre. Hendes fotografiske værker skabes på tværs af grænser, og med en antropologisk tilgang bliver kunsten til i mødet mellem mennesker – ofte midt på gaden i Beijing eller Buenos Aires, Cairo eller København. På sit foredrag på Kunsthøjskolen vil hun tale om videoinstallationen HOPE & FEAR. Her fortæller mennesker fra seks forskellige kontinenter om deres største frygt og deres største håb. Den 28 minutter lange video er resultatet af en fire år lang rejse. Filmen havde premiere på Kongens Nytorv i forbindelse med Cph Art Week i 2017.

Arrangementer

Kunsthøjskolen inviterer til Grundlovsdagsarrangement onsdag d. 5. juni kl 14.00-17.00. Nærmere information og program for dagen er på vej.
Koncerten er en del af Theatre of Voices Festival 2024 Køb billetter til koncerten hos Billetto, på linket her: Billet - Theatre of Voices: Gertrude...

Se alle aktuelle arrangementer ->