kl. 20:00 – 21:30

ihsan saad ihsan tahir (1995) er en visuel kunstner baseret i København og studerer i øjeblikket på Det Kongelige Danske kunst akademis MFA program. ihsan saad ihsan tahir arbejder figurativt og abstrakt, på tværs af maleri, tegning, skulptur og skrift, med koncepter om klasse, kulturel udveksling, oversættelse og nostalgi. Hans kunst fokuserer på fortællinger om identitetsmæssig forskydning, personlig historie og litteratur, samt portrætteringen af disse emner. Ihsan benytter sig af tekst og ikoner for at skabe nye konstituerende repræsentationer.

Læs om højskolens værksted for Aktuelt ->