kl. 20:00

Pihlmann arkitekter er grundlagt af Søren Thirup Pihlmann i 2021. Pihlmann’s projekter er kendetegnet ved en byggeskik, der iscenesætter selve materialet som indehaver af arkitekturens hovedrolle. Ved at udforske materialers iboende processer og potentialer tror Pihlmann Arkitekter på, at der kan etableres en robust og simpel arkitektur. En arkitektur, der arver sin karakter og atmosfære fra de benyttede materialers funktion og tilblivelse.

Hjemmeside: pihlmann.dk
Instagram: pihlmann architects