Forfatter, saxofonist, komponist, orkesterleder og outertainer, T.S. Høeg har optrådt og turneret på samtlige af klodens kontinenter. På sin altsaxofon og sopransaxofon kendes han i dag mest fra sine solo outertainer-shows eller som en del af gruppen The Way Out, men han er også stadig en del af heavyjazztrioen Cockpit Music, som har eksisteret siden 1978. Peter Ole Jørgens er en af de mest anerkendte trommeslagere på impro-scenen i Danmark.

Sammen giver jazzduoen koncert på Kunsthøjskolen d. 12. september.