Nysgerrighed for arkitektur, mennesker og samfund.

Ellen T. O’ Gara er Arkitekt og indehaver af Platant, som rådgiver kommuner, boligorganisationer og virksomheder om strategisk byudvikling.
Centralt for arbejdet er relationen mellem mennesker, ressourcer og måden hvorpå byer og samfund udvikles.

Platant giver hvert interessefelt fuld opmærksomhed og arbejder frem til ny viden og erfaring. Insisterer på at stille spørgsmålstegn ved relevansen af de nuværende fremgangsmetoder og processer i byggebranchen, og ønsker at ny- og sammentænke de mange muligheder, omkring os.

Billedet er fra projektet Lysormen som er en lysinstallation bestående af 500 spande. Spandende er koblet sammen til en 100 meter lang orm og er opsat i et stort træ i PH Park. Lysormen har tidligere vintre været på Nørrebro og i Valby.

platant.dk
Platant på Instagram instagram.com/platant.cph