Sommerkursus på højskole

På Sommerkursus med
Kunsten

Sommerens tredje kursus på Kunsthøjskolen: Sommerkursus C, tager i dag fat på 14 dage med blandt andet – fordybelse, eksperimentering og udforskning i; Analogt fotografi, Grafik, Maleri, Smykker og Tegning – samt spændende foredrag, velsmagende måltider og fællesaftener under højsommer solens lys og varme.

I Fredags kom kursister, lærer og assistenter fra Sommerkursus B, frem til en afslutning, med en mangfoldig og skøn udstilling efter et flot og intenst forløb i værkstederne for: Keramik, Maleri, Serigrafi og Animation.

Du kan her se udvalgte billeder fra udstillingen, dagligdagen og den magiske midtvejs fest; “Alle i Eventyrland” – Hvor kursisterne gik gennem den transformative tunnel og optrådte indenfor til en magisk fest i Lysesal, hvor middagen hang i snore fra loftet.

Heldigvis er sommeren lang og vi glæder os til de næste uger med flere inspirerende og engagerende sommerkurser. Hvor der vil være masser af kvalificeret undervisning, udsøgt mad, fællesskab, og masser af plads til kunst.