**OBS: Arrangementet er desværre blevet aflyst grundet sygdom!**

Kunsthøjskolen byder velkommen til en aften med foredrag og musik, i selskab med komponist og billedkunstner Martin Lohse og musiker Bjarke Mogensen.

Bjarke Mogensen, på accordeon, spiller værker komponeret af Martin Lohse. Musikredaktøren Thomas Michelsen (Politiken) skriver i sin anmeldelse ad CDén men Martin Johses musik: ” Det kan godt være, du ikke bliver religiøs, hvis du investerer i denne udgivelse fra selvudgivelseslabelen Gateway Music. Til gengæld er der en vis risiko for, at du bliver omvendt og begynder at lytte til samtidsmusik. Fordi du muligvis ikke anede, at den kunne lyde så vedkommende og åbne så effektivt for følelser inden i dig, som albummet ’Mogensen Lohse: Mobile’ gør.