En engageret og levende undervisning kræver dygtige og engagerede undervisere, der med faglig og pædagogisk forståelse kan begejstre og motivere

Kristine Mogensen

Underviser i

Arkitektur

www.kristinemogensen.dk

Se alle undervisere ->

Uddannelse & Baggrund

UDDANELSE & BAGGRUND
Kristine Mogensen (f. 1979, DK) Uddannet arkitekt fra Kunstakademiets Arkitektskole i 2009.
Kristine er selvstændig arkitekt og arbejder med formgivning på flere skalatrin. Blandt andet med bolig-, design-, og møbelprojekter. Kristine samarbejder I sit daglige virke med arkitekter, designere og billedkunstnere.

Kristine underviser ved Kunstakademiets Arkitektskole og har gjort det siden 2012. Derudover er Kristine medstifter og undviser ved MODUS, skole for arkitektur, kunst og design. Kristine har arbejdet som arkitekt hos virksomhederne Masu Planning, PK3 Landskabsarkitekter og Bisgaard Landskab.