En engageret og levende undervisning kræver dygtige og engagerede undervisere, der med faglig og pædagogisk forståelse kan begejstre og motivere

Else-Rikke Bruun

Underviser i

else-rikke.com

Se alle undervisere ->

Uddannelse & Baggrund

Med en uddannelsebaggrund som designer og arkitekt, rummer mit faglige virke en interesse for og en erfaring med alle skalaniveauer – fra den store sammenhæng i byplaner, over bebyggelse i byens såvel som naturens rum og til designfagets detaljeudarbejdelse.

Jeg er fascineret af det komplekse og mangfoldige i arkitekt- og design disciplinerne. Udfordret af at udvikle kunstnerisk vedkommende udsagn, der i samme bevægelse skaber givende rammer til mennesket.

Min drivkraft er at lade arkitekturen og designet imødegå hverdagseventyret og skabe oplevelser, der etablerer et møde mellem detdynamiske og det kontemplative. Min ambition er at tilføje det almindelige en finurlig kompleksitet.

• 2010 Afgang fra Kunstakademiets Arkitektskole
  • 2002 BA i Møbeldesign, Danmarks Designskole

Ansættelser

• 2015 Centro de las Artes San Agustin, Oaxaca, Mexico – underviser (workshop)