Maleri på højskole

Udstillingen efter første
periode. Forår 2015

Den 22 februar kunne forårsholdet 2015 invitere til 1. Periodes udstilling. Mere end 200 gæster besøgte udstillingen på Kunsthøjskolen.

Maleri

Efter 6 ugers intenst arbejde inviterede maleri holdet ved Niels Bonde til udstilling med både maleri, collage, installation.

Serigrafi

Udstillingen fra serigrafiværkstedet afspejler elevernes mange undersøgelser af mediet serigrafi og dets potentiale i dialog med andre medier. Udstillingen indeholder værker som udfordrer serigrafi, tegning, maleri, linoleumstryk, tekstiltryk og broderi.

Digital foto

Fotoholdet ved Lisa Strömbeck viste deres værker på 1. Periodes afslutningsudstilling. Holdet havde bl.a. arbejdet med portrætter og iscenesat fotografi.

De sidste tre uger har designholdet arbejdet med projektet:
Update en Outdate – Design den nye amagerhylde til manden og hans ting som har værdi for ham.

Visuel Kultur

Visuel kultur har lavet stop motion og claymation animationer, trickfilm, special effects, 3D animation og apps. Vi har brugt Dragonframe, redigeret i Final Cut, animeret i Flash, Blender, Corona, Lua og mange andre programmer. Vi har arbejdet med cinematografi, klipning og lyssætning.

Og vi leverer; Content for your life.